Bezpečná ZČU

Bezpečí a podpora na ZČU

Jste v náročné životní situaci, která ovlivňuje vaše studium? Nezůstávejte v tom sami. Pomůžeme vám najít cestu ve chvílích duševní, fyzické nebo sociální nejistoty, když se necítíte bezpečně nebo máte pocit, že nejsou respektována vaše práva.

S dotazy týkajícími se průběhu studia, zkoušek, zápočtů, kreditního systému nebo dalších studijních předpisů se obracejte na příslušná studijní oddělení.

Kdo je kdo?

Informační a poradenské centrum (IPC)

Poskytuje psychologické, sociální, kariérní, právní a další poradenství. Řeší ubytovací a sociální stipendia a poplatky za studium. Nabízí podpůrné a poradenské služby pro studující se specifickými potřebami.

Ombudsman

Ombudsman prověřuje nezávisle a nestranně situace, na které je upozorněn podněty, mediuje spory a konflikty,poskytuje pomoc všem, kdo se na něj v oblasti sociálního bezpečí obrátí.

Odbor bezpečnosti

Řeší aspekty fyzické bezpečnosti, kybernetické bezpečnosti, požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Etická komise

Posuzuje podněty týkající se neetického chování, akademické nepoctivosti či porušování pravidel vědecké práce.

Linka protipravního jednání

Umožňuje anonymně oznamovat podezření na protiprávní nebo neetické chování týkající se hospodářské činnosti.

Helpdesk

Řeší problémy s IT službami ( e-mail, Wi-Fi, univerzitní systémy, přístupové účty, kyberbezpečnost…)

Nejste si jistí, kdo by měl vaši situaci řešit? Kontaktujte Informační a poradenské centrum nebo ombudsmana, a ti vám poradí, kam se obrátit.