Rozšiřující materiál pro kurz Vzděláním k duševnímu zdraví
Duševní onemocnění a rizikové chování v adolescenci
Hněv a agrese ve školní lavici
Psychohygiena, moje možnosti a limity
Základy krizové intervence ve škole
Rozšiřující podklady v oblasti duševního zdraví
13 rad pro udržení dobrého duševního zdraví
Aktivity pro podporu wellbeingu ve školách
Intervence pedagoga v případě psychické krize/ duševního onemocnění žáka
Duševní nemoc u dětí a dospívajících
Emoční management: Aktivity a hry
Jak identifikovat žáka s psychickými obtížemi
Jak poznám, že má můj spolužák psychické obtíže – a jak s ním mluvit
Kdy a komu si říct o pomoc, když mám psychické obtíže
Národní akční plán pro duševní zdraví
Příručka pro tvorbu zdravého a bezpečného klima školy
Kdy, jak a komu přiznat své duševní onemocnění v prostředí školy
Smluvní vztahy s nezletilou osobou v sociálních službách
Videotéka pro duševní zdraví
Blázníš? No a! – Manuál pro pedagogy
Rozdíl mezi empatií a soucitem
V nastavení je možné zvolit české titulky
Řekni si o pomoc, když ti není dobře
Technika čtvercového dýchání
Psychohygiena pro pedagoga – Marie Salomonová
O krok blíže k pomoci (prevence sebevražd)
Zapomeňte na filmy! (destigmatizace)
Teorie citové vazby – jak nám dětství utváří život
Empatická výchova, aneb škoda rány, která padne
6. odborná konference Centra LOCIKA, 2021
Cyklus Bolesti dětské duše – 14. dílů
Od početí k dospělosti
O dětské psychiatrii, rodičích a dětech
Úzkosti
ADHD, vztek a agrese
Deprese
Sebepoškozování
Sebevražda
Sexuální zneužívání a domácí násilí
Gender a transsexualita
Závislosti
Poruchy příjmu potravy
Krizová intervence
Pomoc psychiatra a psychoterapeuta
Hospitalizace
Pro pedagogy
Přehled změn ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Jak jednoduše postupovat při výuce žáka s poruchou učení – český jazyk
Jak jednoduše postupovat při výuce žáka s poruchou učení – cizý jazyk
Celý život je učení aneb Stručný vhled do vývoje finského vzdělávacího systému.